2010-03-06
 13:24:01

Vilken start på dagen!

Vaknar av mig själv... solen lyser på den vita snön... hade en tung kväll igår på jobbet då en av våra vårdtagare gick bort... tänkte därför ta en "soft" morgon genom att bla. bläddra igenom Mc-tidingen Gubben fixade hem till mig. Men döm om min förvåning när jag började bläddra igenom denna lyckorusbringande tidning...nog för att det var MÅNGA FINA MOTORCYKLAR men jag höll att få frukosten i halsen när jag kom till ett reportage som handlade om Bästa Mc-filmerna!!! Där..på en helsidesbild..står hon...CECILIA LIDÉN!!! AHHHHH!!!!
Jaha? säger väl ni men jag vet mer om denna tjejen från Sthlm.(Sollentuna) Hon är nämligen make-up artist och driver en egen skola som heter "Art Of Make-Up School" och använder då sminket som finns i Amways butik som även vår familj handlar ifrån. Hon är även en eldsjäl inom tjejmotorcrossen och har fuskat lite som stuntman/kvinna i filmer som "Graven" och "Män som hatar kvinnor". I den sistnämnda är det Cecilia som kör hojen i de häftigare scenerna men Noomi Rapace, som spelar Lisbeth Sallander, tog faktiskt mc-kort inför filmen! Extraknäcket inom stunten fick hon genom att en kamrat tipsat självaste Kimmo Rajala!!! Wow!!! I "Luftslottet som sprängdes" blir Cecilia nästan överkörd av en bil när hon är ute och går med en barnvagn och hon har skjutsat Mikael Nyqvist på "bönpallen". Vilken tjej säger jag bara...
Hon är som sagt en tjej med många järn i elden...hon är dessutom sjufaldig svensk mästarinna i make-up och tvåfaldig silvermedaljör i VM i make-up. Under 2010 kommer Cecilia att samarbeta med Kawasaki och köra en Kawasaki KX250F och siktar på att ta poäng i varje race!!! Såååå...kom ihåg var ni läste om henne! Go Cecilia!




Cecilia Lidén


..hoj i bakgrunden..


Vilken tjej!!!

Många hojar på Blocket var det också!!! Suck!!!


Sanna
PUBLICERAT: 2010-03-07, 11:13:07 | URL: http://sannaaek.blogg.se/

Det är ju ashäftigt! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: